20 februari 2011

Dag 18 - planer, drömmar och mål du har

Hej!! 
WOW! Planer,drömmar och mål... 
Hmmm... Okej jag har dom! 

Planer: Mina planer just nu är att glömma allt som har hänt och försätta framot, börja med ett nytt liv tsm med min älskling och glömma allt de dåliga! 

Drömmar: mihihi :Z Drömmar de är lätt! Skaffa en familj tsm med min bebo! Flytta tsm med min älskling, sluta gymnasiet och börja i universitetet. 

Mål: Mina mål är ganska många! De är att klara av alla ämne i skolan, glömma allt de dåliga som har hänt och bara ha kvar de bra sakerna. Sluta lida för onödiga personer och saker, tänka positiv osv... 

Aa, de är nog några av mina planer,drömmar och mål :D 
Som ni vet så ska jag börja ett nytt liv! Ska inte längre vara en där lilla tjej osv... Men som jag säger "bakom varje tyst tjej glömms de en hemlighet ;)" 

Pözzhejj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar