21 februari 2011

Dag 19 - smeknamn du har och varför du har de

Sha bloggen!! 

Aa.. min smelnamn är Kitty som alla vet. Och de finns två orsaken för att jag har den här smeknamn. Kan bara berätta en av dom (A' 
De va min fostermamma som gav mig Kitty som smeknamn, för att jag älskar hello kitty, och jag har massa hello kitty saker och ska skaffa ännu flera i framtiden. Den andra orsak för att jag har kitty som smeknamn är mer personlig (A' Och de är bara några stycken som vet vrf jag har kitty som smeknamn (A'

Men så har jag ännu flera smeknamn, som t.ex: Pam,Pame,Pammi, Konny, Ella,Mela osv.. 
Men för att vara ärligt så gillar jag mer Kitty :D 
Så aa nu vet ni vrf jag kallas för Kitty iaf :D<3


Pözzhejj!!

1 kommentar:

  1. I like your blog. Also see my blog and become a "regular reader"
    www.galinass.blogspot.com

    SvaraRadera