24 februari 2011

De bästa som har hänt mig-Kitty Rodriguez

Jag fattar inte varför allt blev så fel
Kommer jag kunna bli helt?
Du är allt jag vill ha i mitt liv
Jag klarar inte av allt lid
Du är den jag vill ha
Så snälla du, kan du stanna kvar?
Du är den kille jag älskar med hela mitt hjärta
Snälla du stanna kvar du är den som har tagit slut på allt smärta

Livet med dig är helt perkeft
Med dig har jag blivit helt
Varje gång jag pratar med dig så kan jag inte sluta le
Så snälla älskling släpp inte din tag nu jag ber

Ha hittat dig är de bästa som har hänt mig
Och jag hoppas att jag är den bästa som har hänt dig
Jag trodde aldrig att du skulle älska nån som mig
Men nu lovar jag att alltid vara med dig
Det jag känner nu har jag kännt förrut
Men inte så star inte som nu
Du säger allt som jag vill höra och du är allt de en tjej vill ha
Men du är underbar och du är allt jag vill ha
Det är underbar du är allt jag vill ha
Det här får inte sluta såhär när du vet att allt vi har chansen
Så släpp mig inte nu, låt mig inte falla över kanten

Livet med dig är helt perfekt
Med dig har jag blivit helt
Varje gång jag pratar med dig så kan jag inte sluta le
Så snälla älskling släpp inte din tag nu jag ber

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar