23 februari 2011

Stanna kvar-Kitty Rodriguez

Jag trodde att de här skulle inte bli så här 
Men allt kommer och bläcken kommer ut från en trasig själ
Vill vara med dig för evigt, ha dig kvar
Vill inte att allt ska ska sluta och bara stanna helt ensam kvar
Jag gick i allt skiten 
Men nu blir jag jävligt besviken
Vill att allt ska bli som första gången 
Men snälla låt inte vår kärlek ta slut än
Jag ha di kvar i mitt liv 
Men jag orkar inte med allt lid

Snälla stanna kvar 
Lämna mig inte ensam och att du bara drar
Vill att de ska alltid vara vi
Och de är ju så hade sagt de är ju så de ska bli


Vi lovade varandra att inte lämna varandra
Men nu när jag fattar så kommer vi aldrig vara med varandra
Snälla gå inte från mitt liv
Du är den perfekta personen som jag vill ha kvar resten av mitt liv
Du är underbar och den kille jag vill ha
Vill inte bli ensam kvar, för att du är allt jag vill ha
Vi har lovat varandra ett liv ihop 
Jag hoppas att allt det här blir bra till slut

Snälla stanna kvar 
Lämna mig inte ensam och att du bara drar
Vill att de ska alltid vara vi
Och de är ju så hade sagt de är ju så de ska bli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar