21 februari 2011

Vill sova!!

Sha bloggen!!! 

Jaow! Idag är jag extrem trött!! Har typ nt sovit så mkt :( Bara för att jag messade med älsklingen till ganska sent när jag skulle ha sovit ist (AA'
Så jag håll på och somnade på varje lektion typ xD HAHAHA! 
Jaow imorn ska man dansa (Y' Tummen upp! Har sov morgon och de är gött!! MEn vi ska åka till frölunda... Alla dåliga minnen kommer till mitt huvud igen... 
Not good... 
Aa, men vi får hoppas att de går bra för att jag vill nt ha drama imorn.... 
Tur att jag ska vara med 2 av mina 3 bästisar imorn, för att jag vet inte om Linnea ska vara med eftersom hon var sjuk idag (tror att jag har smittat henne mihihi) Så slutar jag tidigt imorn, nån sötis i GBG som vill träffa lilla Kitty imron? Mihihi, jag kanske ska fråga Julia om hon vill :DD 
Synd bah att älsklingen bor så långt ifrån mig :( Annars hade jag varit med honom (AA' 
Näää nu ska jag ta och plugga tycker jag! 
Vill faktis få bra betyg på provet ;)) 
Så bloggar mer senare tror jag! 

Hadé så bra så längre! 

Pözzhejj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar