22 februari 2011

Friluft dagen!

Sha bloggen!

Aa idag var de friluft dagen! Så Paow,Pannie och jag gick till en dansstudio i Frölunda och hansade streetdance. De va ganska rolig faktis :D Läraren va snäll och rolig. Han kunde skämta med alla även om han hade nyss träffat oss haha! När vi kom till Frölunda så såg vi ingen där och de va FÖR tidigt så vi bah "äsch vi går lite" när vi kom tbx till hållplatsen så var ingen där :O och vi skulle snart börja. Så vi började fråga osv. En sa "aa de finns en om man går 10 minuter" Vi sa tack och gick men sen så tänkte vi lite och Paow bah "men dom sa att den ligger 5 minuter från Frölunda torg ju :O" Så vi frågade igen men ingen visste! Vi va helt enkelt VILSE! När vi frågade en person från kommunen så sa hon "men gå till kultur huset så frågar ni dom där" vi tackade så hemsk mkt och gick till kulturhuset. När vi va där så sa hon i information att de va den som den fösta personen hade sagt! Vi sprang dit (sak som de va jävligt bra eftersom vi va sena och inte va med på uppvärmningen) När vi va i närheten så såg vi Eva(min svenska 2 lärare) och 
Paow bah "är de eva?". Jag bah "EVA! ÄR SÅ GLAD ÖVER ATT SE DIG!" så tänkte jag "Sa jag VERKLIGEN de där O.O" Sen så sa Eva vart den va och Paow och Pannie började springa och jag bah "MEN CHILLA! VI ÄR ENDÅ SENNA!" så när vi va frame så håll dom på med uppvärmning och Pannie och jag hade nt byt om så vi skulle dra och byta om men så sa en lärare "så gå och dansa nu" Pannie bah "men vi MÅSTE byta om först!" så läraren sa "okej gå och byt om men först vill jag ha era namn" Paow bah "Paulina" jag bah "Pamela" och Pannie bah "Parnia" Jag tänkte "OJ! de hade varit bättre att säga PPP" sen så spran vi och byte om men så hittade vi ingentans att byta om jag bah "OMG!" sen så såg Pannie en annan rum som va öppet så vi gick in där och jag bah "tänk så går förbi en kille! ÄSCH! What ever!" så började jag byta om och sen så sprang vi in i rummet och började dansa. Sen så sa läraren att vi skulle göra situps han bah "gör 2 situps" Jag tänkte "sa han två?" och jag tror att en tjej i 8:an kunde läsa mina tankar för att hon sa "Sa du 2 st?" han bah "nej! ni ska göra 32 situps asså 3 och 2 32"   alla bah "WHAT!" så började vi göra dom och sen så säger han "16,16,16,16,17" jag tänkte "kan du räkna eller?" sen så sa han "nu 16 åt höger och sen 16 åt vänster" jag bah "OMG!" och de va böra början! sen fick vi göra 32 situps till MEN med benerna uppe jag bah "OMG!" men what ever! Jag gjorde de ändå, även om jag va trött som i helvete mkt efter allt springande osv! Sen så började vi dansa och vi gjorde 3 led och Pannie va först sen kom jag och sen Paow men jag och Pannie började typ "bråka" för att ingen ville vara först xDD Så Paow bah "Okej sluta då!" jag stannade bakom Pannie och hon fick ändå vara först (A' 
Sen så blev de roligare och jag bah "YAY! De är nåt jag vill börja med! Måste övertala mamma nu :D" Sen va dansen klar! Och vi 3 gick och byte om och jag bah "Jag vill gå med mina mjukis byxor ist!" Paow bah "gå med dom då" Jag trodde att de skulle se fin ut med mina stövlar men när jag tog på mig skorna så tänkte jag "NÄÄÄ! FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL! MÅSTE BYTA OM!!" så jag bah "USCH! de ser inte fin ut!" Sen så såg jag några från 8an gå ut från en toa och jag bah "är de en toa?" Dom bah "aa" jag bah "Paow vänta! ska bara byta om" Så jag gick in och tog på mig mina leggjeans! Så tänkte jag "bättre!!" jag gick till tjejerna och tog på mig skorna och jag bah "bättre och snyggare ;)" Vi gick ut och jag och Paow med våra lappar i handen  som vi ska visa för våra föräldrar att vi vill börja med de :D (Så jag ska snart visa de till min morsa) Sen så gick vi till hållplatsen för att ta spårvagnen och så gick vi till busshållsplatsen för att ta bussen till backaplan. Vi va där och bussen åkte jag tänkte "fan oxå!" och Paow bah "Vi väntar på 17 bussen då" jag bah "jaow!" sen så såg jag 510 och jag tänkte "fidde :'(" så jag bah "510" paow bah "åker den dit?" jag bah "nää! men de va den bussen jag tog för att åka till Fidde varje gång jag åkte till honom" Paow bah "aww gumman! :(" sen så började vi prata om nåt annat ist och så kommer 510 (sån jävla otur har jag!) så jag bah ":(" Paow bah "gumman :(" Så jag bah "tänk så har jag så jävla mkt otur att Fidde kommer i den bussen" så dom bah "va är fidde där? :O" jag bah "nää men tänk om han va de" Paow bah "vad hade du gjort då?" jag bah "springa till honom,  krama honom och gråta" Pannie bah "tänk om han är med Sara då?" Paow bah " :S" jag kollade på henne så Pannie bah "Sara, Pamela. Pamela, Sara" jag bah "då skulle jag ta och mörda henne!" Paow bah "så säger jag: Okej nu går vi Pamela!" jag bah "aa du hade sagt så faktis" sen så gick förbi små barn och jag och Pannie började typ "bråka" och Paow bah "Nä nu ska vi vara snälla de går förbi små barn faktis och vi ska visa att man ska älska varandra" jag bah "ja man ska krama varandra" och låsades slå Pannie på magen Pannie bah "aa" så började hon slå mig på huvudet. Och just när vi håll på så kollade en liten tjej på oss Pannie bah "tänk om den tjej tänkte: Awesome! Jag vill bli som dom när jag blir stor" jag bah "HAHAHA!" bussen kom så vi åkte till backaplan och jag va lite ledsen så jag bah "är de okej om jag är lite osocial på vägen dit? Vill lyssna på lite musik och chilla" ville nt säga att jag va ledsen och tänkte på Fidde... Sen gick vi av och gick till Mc Donalds. Paow och Pannie gick och bestälde och jag stannade kvar vid borden och va fortfarande ledsen... Sen så kom dom tbx och vi började äta tills Paow bah "Pamela kolla inte dit åt" och kollade till vänster hon bah "jag sa att du inte skulle kolla" och jag bah "ohh ;) Kitty gillar" Paow bah "jag tror att jag känner igen honom" Pannie och jag bah "??" Hon bah "aa jag tror att han gick på våran skola" jag bah "ohh ;)" men sen så åt vi och Pannie orkade nt äta mer pommes så hon la peppar och salt på dom så vi tog två st var och åt den Paow bah "vi kommer vara jätte törstiga hela dagen" jag bah "jaow" sen så gick vi till Cubos och jag hittade solglasögon som såg ut som glasögon och jag bah "aww! Älskar dom" Pannie hittade en till sånna och hon såg bra ut i dom Paow bah "oh skit ni har börjat umgås för mkt!" jag bah "hihi :Z" Pannie bah "vi köper dom!" vi köpte dom och tog på oss dom direkt och gick. sen så tog vi och kollade på mobiler (Paow vill köpa en ny mobil) vi gick till El giganten och Paow bah "Pamela kolla ditt vad säger du om den kille" jag bah "ohh ;) LIKE!" så vi var där en liten stund och sen så gick vi. Vi gick till glitter och såg en skit söt tiara och Paow bah "ska du ha den till balen?" Jag bah "OFC!"  hon bah "om jag har en rosa klädning på mig så skulle jag ha en sånt" jag bah "jag ska ha de ;)" 
sen gick vi och kollade på kepsar och jag bah "jag vill köpa en keps!" Paow bah "om jag börjar på streetdance så ska jag köpa en keps" jag bah "jag med" och tänkte "men ska ändå köpa en ÄVEN om jag inte dansar de" så aa till sommaren blir de att ha keps :DDD 
(Och de är inte rolig att bli kallad för fjortis >.> bara lite random skriven men jaja! blev kallad fjortis imorse!!) 
Sen så åkte vi hem och nu sitter jag här med boken brevid mig och bloggar :D 
För att jag ska faktis plugga ist för att sitta här och blogga! 

Men jaaa nu ska jag plugga! bloggar mer senare! 
våra pommes! ;)))



Jag och tiaran :D


Pözzhejj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar