13 februari 2011

Är det här bara en dröm? - Kitty Rodriguez

De här text är skriven till Fredrik... Skrev den när han gjorde slut...
Alltså för kanske 2 månader sen...
_______________________________________________________________

Är det här en dröm? 
Är det här en mardröm?
Jag vill ha dig vid min sida
Jag vill att jag ska vara allt du vill ha
Tårarna bara rinnaer när jag vet att det inte är vi
Jag ville att det skulle alltid vara vi
Ser hur du ler och skrattar med henne 
Ser hur du säger att du älskar henne 
Hon håller om dug och jag står helt kall och still
Jag gråter men kan inte säga till
Du kysser henne och jag faller ner helt svag
Snälla ta min hand och släpp aldrig din tag! 
Jag ser hur du skrattar åt mig du bara lekte med mig
Och nu ligger jag här och bara gråter för dig
Kan inte sluta gråta för det här
Men kan inte sluta gråta för att jag är bara så kär
Han var hela mitt liv 
Han va de bästa som hade hänt i mitt liv

Jag behöver dig 
Jag vill hålla om dig
Jag kan inte fortsätta såhär
Jag vill inte leva mer såhär

Vi delade allt ihop varje dag
Jag berättade allt om mitt liv, jag berättade min dag & dag
Jag kände mig så tryg med dig
Jag kunde krama dig och höra dig säga "jag älskar dig"
Kommer du ihåg när vi träffades du och jag? 
Jag kunde inte fatta att en kille som du ville ha en tjej som jag 
Jag orkar inte mer med det här 
Jag orkar inte se dig så lånt här ifrån
Vill krama dig och se dina underbara blåa ögon
Vill krama dig och se dina underbara ögon 
Kommer du ihåg den dagen som jag var hos dig? 
När du kollade mig i ögongen och sa "jag älskar dig"
När vi kunde skratta åt allt
När vi kunde prata om allt
Hur kunde din kärlek ta slut så snabbt? 
Jag kan inte glömma dig så snabbt!
Kom tillbaks till mig
Älskling, jag älskar dig!

Jag behöver dig 
Jag vill hålla om dig 
Jag kan inte fortsätta såhär 
Jag vill inte leva mer såhär
_______________________________________________________________
Det var såhär jag kände då men... Nu är du ingentig i mina ögon längre... 
Så många gånger som jag grät för dig... Men såg att det va inte värd att göra 
Hade en bild om min framtid tsm med dig... 
Men tårarna tog bort dom, jag ville att de skulle alltid vara vi tsm med de blev inte så...
Jag är glad att du oxå har gått vidare och att du mår bra...
Jag vet allt jag har sagt osv... Men jag mår bättre nu oxå
Hoppas att med tiden kan vi bli vänner igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar