13 februari 2011

jävla skit!!

Hello bloggen!!! 

Bara för att jag är bäst (A'

Älskar dig! :$<33
Aa vaknade nyss (typ) så sitter här och dricker varm o'boy och pratar med älsklingen och han jobbigga lille bror >.> skulle plugga nu men orkar nt xD 
Mikka ska kanske komma till mig idag, hom mådde nt så bra så ska prata lite med henne så att hon mår bättre och göra henne glad! :D 
Vill nt att hon ska må dålig, och att hon ska göra samma saker som jag har gjort. Vill inte att hon ska göra samma skit saker som jag har gjort, de är inte rolig och de är inte bra för sig själv... 
Älskade Mikka säger bah att killar ibland kan vara rent skit! Men du kommer hitta din prins! Och du vet att jag kommer alltid vara vid din sida älskling!<333 
Aa idag ska man inte göra så mkt "// Ska typ trååååååååååååååkaa och "prata" med älsklingen hihi :Z 
aa men ni får hadé la gött så längre! 
Kanske bloggar mer sen ;) 

Pusshejj!!<333 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar