19 februari 2011

Trött som fan...

Sha bloggen!!

Idag har det varit som en jävla vanlig dag X_X
Skulle träffa Christoffer idag men de blev inget för att min morsa sa att jag va tvunden att plugga efterson jag har NO prov nästa vecka... >.> Sak som jag inte kan nåt! Och provet är nästa torsdag... Skolan börjar igen på måndag :( Men nästa torsdag så ska jag,Pau,Pannie Och Linnea ha på oss likadana kläder hahaha! De kommer att bli rolig... Tjejer många kommer reta oss för de HAHAHA! Ni får veta vrf nästa torsdag ;) 

Idag har jag inte gjort så mkt bara pluggat (som sagt), sen gick jag,mamma och pappa ut för att käka (eftersom mamma ville inte laga mat och för att de va sent) Så va jag sugen på att äta kebab så åt en skit stor Kebabtalrik xD hahaha! UF! Är fortfarande mätt! HAHAHA! Sen så kom jag hem och satt mig här! Eftersom jag inte orkade plugga... Mamma va helt upptagen för att brorsan skulle på en fest och hon började springa efter honom som om han va 10 år (min bror är 23) för att se om han hade på sig rätt kläder osv >.> 
Jag fick damp så sat på musiken på högsta xD HAHAHA!
Sen så skrek mamma "Kitty! Vad vill du ha till middag?" 
Jag bah "KEBAB!!!"
Hon bah "okej! Fixa dig så åker vi snart!"
Jag bah "älskar dig mamma!"
Sen så började jag platta håret osv... Och min bror var fortfarande hemma så han gick till mitt rum och sa "Du ser ut som en fjortis!" jag bah "håll käftern!" han bah "OMG! Jag flyttar hem ifrån och min syrra blir en fjortis!" Jag bah "jag har saknat dig oxå >.>" Sen så hade jag smink på mig så säger han "Du ser värre ut nu!" Jag bah VAD!! :O" han bah "du ser mer som en fjortis ut nu >.>" Jag bah " F.U!" 
Sen så åkte han och så väntade jag och mamma på att pappa skulle komma hem eftersom pappa körde min bror till hans fest. Sen så åkte vi 3 och åt (och jag är fortfarande mätt) så pratade vi lite om tjejkvällen och osv... Sen så åkte vi tbx och så satt jag mig här :D<3

Aa har inget att göra nu, bara att jag pratade med en kille som är CEPE! (arriva >.>) Aa men ni får hade la gött nu då alla mia sötisar! 

Bild från idag :D
Pözzhejj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar