16 februari 2011

LALALA(8)

Hej bloggen!!

Idag fick jag lust att skriva hur underbar en kille är! Och den kille jag ska skriva om är...

Anton Wikström!<33

Du vet hur mkt jag gillar dig sötis! Och jag säger till dig varje dag hur underbar du är! Du är helt bäst asså! Du gör min dag!<3 Utan dig hade jag inte varit så glad idag mihihi<3
Du är U-N-D-E-R-B-A-R! Jag kommer någ snart till Stockholm hjärtat! Så kommer vi träffas! Och kommer ALDRIG mer släppa dig!<3 
Du betyder mest för mig! Och tack för att du alltid är vid min sida! Du gör mig alltid att le och skratta! 
Som jag sa idag "jag kommer så  går vi vilse tsm i skogen" haha och du bah "och sen så ska vi sova i samma säng också?" och jag bah "aa :$" 
Hahaha varje dag som jag pratar med dig är underbar!<3

ÄLSKAR DIG ANTON WIKSTRÖM!<333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar