19 februari 2011

Min älskade vän-Kitty Rodriguez (Dikt till Julia)

Du är den som hjälper mig fram
För att du gick igen samma skit men du tog dig fram
Jag älskar dig precis för den du är
Och du älskar mig för den jag är
Tiden vi har varit vänner har varit dom bästa i mitt liv
Jag hoppas att vi är vänner hela vårat liv!
Du är en underbar person som alltid finns vid min sida
Och jag lovar att alltid vara vid din sida
Du gör mig att gråta glädje tårar
Jag hoppas att du aldrig sårar mig!
Du är en helt underbar person inte som dom andra hade sagt om dig
Jag säger så mycket men hag vet att du är den bästa för mig

Du är en underbar tjej
Så jag önskar att nån dag kan jag blir som dig
Vi har sagt för alltid och jag hoppas att de är sant
Men jag känner innom mig att allt du säger är sant

Vi har känns varandra i en kort tid
Men de känns som om vi har känt varandra hela vårat liv
Du är alltid den första jag messar när jag är våde glad och ledsen
Och du säger alltid att mitt liv kommer vli bättre sen
Du säger hur jag ska göra och du gör mig att tänka positiv
Så att jag orkar leva med mitt liv
Jag är så lycklig med att ha en kompis som du
Hoppas att vi är kompisar till slutat av våra liv!
Jag kommer alltid vara med dig
Och jag vet att du kommer alltid vara med mig
Du har lärt mig att sluta lida för saker som är onödiga
Så jag har slutat gråta och tänka på allt de onödiga

Du är en underbar tjej
Så jag önskar nån dag att jag blir som dig
Vi har sagt för alltid och jag hoppas att de r sant
Men jag känner innom mig att allt du säger är sant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar