17 februari 2011

Tjejkväll=1 sover & 3 vaken xD :P

Sha bloggen!!!

Är med Parnia och Pau som är dom ända som är vakna xDD Linnea har somnat hon va fan den ända som har somnat xD Jag ligger på madrassen och bloggar xD medans jag hör PArnia och Pau skratta xDD Tror att vi är lite FÖÖÖÖR trötta för att vi pratar och skrattat åt allt xDD 
Vi skrattar fortfarande om de som Paria sa imorse xD 

K: Jag tror att jag har glömmt hur man andas

Pannie:Var det in och ut eller ut och in?
K: HHAHAHAHAHAHAHA!! 

Så vi håller på  och skrattar åt de fortfarande xD HAHAHA 
Men lite värre nu xD 

Pannie: Då måste de vara med två man eller en man som har två sånna
K & P: HAHAHAHAHAHA!!! 

Jag vet jag har två konstiga kompisar men jag älskar som ändå xD AHHAHAHAHA 
asså helt seriöst vi är lite konstiga när vi inte har sovit nåt xD HAAHAHA men de är faktis rolig xD Men Pannie är helt random xD 
Vi snackade om nåt helt konstig och så kommer hon och säger "jag låter som en säll" hahahahahaha!! 
Pannie du är min lilla dummis xD :P men jag älskar dig ändå gmn ;))<333 
Klockan är snart halv 5 xD och ingen är typ "trött" HAHAHA säger vi xD :P 
Imorn kommer vi alla 3 vara övertrötta xD AHAHA vi kommer inte sova ett skit asså xD :P 
helt random xD: P 
jag har en jävla humor xD är sjuk trött xD HAHAHA

Pannie:Man kan köra över en täcke på sitt huvud så att man somnar

Kitty:Vänta?!? Sa du köra upp en täcke eller vafan?

Pau&Pannie: HHAHAHAHA!

Kitty:vad? 

Pannie: Jag sa att man kunde köra över en täcke på sitt huvud så att man somnar 

Pau: HAHAHAHA

men orkar nt sova bah för att jag inte vill missa ett skit av de som Pau och Pannie säger xD HAHA 
Men ni får hadé la gött! 

Väggen som är full med lappar xD :P

Love you girls!<3333
Pözzhejj!!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar