18 februari 2011

Han är den jag vill ha-Kitty Rodriguez

Hade igen de jag ville ha

Men va så dum och bara lät en annan honom ta
Livet blir som skit igen
Önskar att allt va som förr igen

Han lovade mig livet 
Han lovade att stanna hela livet
Han ville vara med mig för alltid 
Men han svek mig precis som alla andra killar precis som alltid
Han var allt jag ville ha 
Men de ända jag vill är att vara allt han vill ha

Du tog tillbaks min glädje och leende 
Men allt forsvan precisnär vi levde i den bästa av de
Han var den underbaraste i livet
Han ville vara med mig hela livet
Men allt ran ut från våra händer 
Precis som sanden när vi har den i våra händer

Vi hade lovat att vara tillsammans för alltid 
Men de var bara ord som alla andra säger alltid
Du är luften i mina lungor mina hjärtslag
Men kärleken till dig växer starkade varje dag
Vill att alls ska vara som förr och inte som idag 
Men jag hoppas att allt blir bättre och inte som idag
Jag blev kär i de ord som du sa
Men jag trodde på varje ord på att de som du sa
Snälla kom tillbaks till mitt liv 
För att allt är inte som jag trodde att de skulle bli 

Du tog tillbaks min glädje och leende 
Men allt forsvan precisnär vi levde i den bästa av de
Han var den underbaraste i livet
Han ville vara med mig hela livet
Men allt ran ut från våra händer 
Precis som sanden när vi har den i våra händer






Den här dikt är speciell.. De är till en person som jag älskar...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar