16 februari 2011

Shue bloggen (igen...)

Bild från idag :D
Nu ska jag göra min vanliga inlägg!!!

Idag har jag inte gjort så mkt, bara pluggat och städat eftersom jag har min tjej kväll imorn, så ska allt vara rent och fresch för mina älskade bästa vänner! Så tog pappa när en tv till källaren så att jag och mina 3 älsklingar kan kolla på film ;D Aa vaknade av att Ogge ringde till min mobil och jag fick fan DAMP! ramlade från sängen bah för de asså AHAHAHA! Sen så pratade jag med honom lite och så somnade jag om, sen så kom mamma in i mitt rum och bah "UPP OCH HOPPA NU TÖRNROSA! DAGS ATT GÅ UPP MIN LILLA PRINCESSA!!" så började hon leka med mitt hår och öppnade persienner och jag bah "mamma... låt mig sova.. ogga väckte mig nyss..." hon bah "du snackade i telefon för typ 1 timme sen" jag bah "gjorde jag? Jag trodde att de hade gått typ 10 minuter" hon bah "haha men jag och pappa ska gå ut nu, så du ska gå upp hjärtat" jag bah "okej" så började jag gäspa och hon bah "GÅ UPP TÖRNROSA!" jag bah "mm..." sen så gick dom och jag ringde ogge och snackade lite med honom medans jag tog på mig kläder sen så gick jag till köket fixade frukost (pratade fortfarande med ogge i telefon) och pluggade (då snackade jag inte med ogge i telefon) sen så städade jag och aa nu sittar jag här :D 
Imorn kommer jag inte kunna blogga mina kära sötisar :( så ni får förlåta mig! Men eftersom jag har tjejkväll så... Men på fredag så bloggar jag!! :D 

Imorn så måste jag gå upp tidigt eftersom jag ska åka in till stan tsm med Pau och Linnea (Pannie ska plugga så hon fick nt följa med till stan) så ska jag och Pau köpa en vit skjorta och så ska vi köpa pizza och godis till kvällen ;) Sen så ska vi hyra film (tror jag iaf) sen så ska vi komma hem till mig igen och börja med tjejkvällen ;) Och då är Pannie med ;) 
Men aa, just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar :) plus bloggar så klar! haha aa men ska vara social med min bror(riktiga bror) men jag kanske gör en liten vido blogg imorn och laddar upp den, vi får se! Annars blir de en liten inlägg innan jag drar till stan med tjejerna :D 

PUSSHEJJ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar